Спрямо специфичните бизнес нужди на клиента създадохме CRM система за управление на маркетингови дейности и събития. Системата включва следните компоненти:
- управление на базата данни за контрагенти – клиенти, партньори и доставчици на фирмата;
- тагове за разпределяне на групи от контрагентите по различни фактори
- фестивали / събития
- маркетингови съобщения
- проекти – срокове за изпълнение
- ревюта от клиенти
- управление на следпродажбеното обслужване - рекламации от клиенти
- групиране на комуникационните канали
- възможност за интеграция с други системи в предприятието (финансово-счетоводна система / ERP система /други налични системи, ако е приложимо).
CRM системата управлява процесите в отношението с клиенти, доставчици и партньори – контрагентите. С интегрирания в системата календар лесно се проследяват срокове за събития, маркетингови дейности и други подобни.
Технологии
Linux, Apache, PHP, MySQL, JavaScript, HTML5, CSS3